Sunday, September 28, 2008

Tagged

I was tagged ages ago by Izy (24th June to be exact). 

I decided to do this tag thing now because there's a tonne of other stuff to do, but i like a distraction. Especially one in Malay (now that's gonna be a challenge)

Jom kita mulakan!

1. 7 fakta mengenai saya
    - saya perempuan
    - saya sangat gemuk (hampir tahap obese)
    - saya mewarnai rambut saya warna hitam
    - saya suka berdolak dalih 
    - saya suka membazirkan masa
    - saya selalu menagguh kerja 
    - saya suka makan

2. 7 perkara yang menakutkan saya
    - akan berseorangan selama-lamanya
    - kematian orang yang disayangi
    - menjadi seorang yang membosankan
    - tikus
    - akan masuk neraka
    - mengecewakan harapan ibu-bapa dan keluarga
    - kehilangan mana-mana deria

3. 7 lagu buat masa sekarang yang diminati
    - metro station- shake it
    - pussycat dolls- when i grow up

4. 7 perkara saya selalu sebut
    - yup
    - ok
    - nevermind
    - im so fat now
    - it's fine
    - i'll diet
    - i'll do it tomorrow

5. 7 perkara amat bernilai kepada saya
    - keluarga
    - rakan-rakan
    - deria-deria
    - external hard disk
    - laptop
    - kotak penuh dengan surat-surat dan kad lama 
    - barangan kemas 

6. 7 pertama kali dalam hidup (yang kiranya penting)
    - kali pertama merasai escargot
    - kali pertama mabuk
    - kali pertama mencederakan diri sendiri
    - kali pertama melancong seorang diri
    - kali pertama masak kuah kacang
    - rokok pertama
    - pertama kali tersalah ambil darah pesakit

7. 7 orang saya mahu tag
    - aaron
    - zul
    - rama-chan (boleh buat entry...dah lama kita semua tunggu entry baru)
    - wenxian (rindu awak tau.....)
    - elias
    - baz
    - helen

Done with tagging. Now back to work!

   

4 comments:

Anonymous said...

elias kena tag! yay!! lol..

the one i want to see is rama's tho huhuhu

amanda

Unknown said...

It's on my blog, if interested, :)
Rindu kau juga!

h.3.l.3.n said...

wah.. i read the tags and i was thinking.. 'phew.. medics je kottt...waadddd..?' hehe

Liez said...

baz and wenxian are not medics.....
and i nak encourage rama-chan berblog
bile nak jawab tag, helen tersayang?